IGAPASS,  İstanbul Havalimanı,  SEYAHAT

IGAPASS – YOLCULUĞA KONFORLU BİR MOLA

Bugüne dek birçok kez havalimanına hatta belki de Istanbul Havalimanı ‘na gittin. Bazen kendin yolcu olarak uçuşun tadını çıkardın. Bazen de sevdiklerini havalimanına emanet ederek uğurlayan tarafta yer aldın. Farz edelim ki yolcu olduğunda ya da sevdiğin birini yolcu ettiğinde havalimanında nasıl vakit geçirmesini isterdin? Istanbul Havalimanındaki IGAPASS LOUNGE konforunu daha önce tecrübe ettin mi? Detaylar yazıda..

IGA LOUNGE

Havalimanları artık sadece yolcuların emniyet noktasından geçerek uçağa bindiği bir yer değil. Kendim de havacılık alanında çalışan biri olarak bu değişime yakından tanık oldum. Bundan önceleri sadece uçağa binilen ya da sevdiklerimizi yolcu ettiğimiz bir yer iken günümüzde yaşayan ve canlı bir sosyal ortama dönüşmüş durumda. Bu dönüşüm ise havalimanlarını daha etkin ve sosyal bir çevre yaratmaya yönlendirmekte.

Farz edelim ki uçuş saatinin gelmesini beklerken, küçük bir mola verip diğer yolcuların tatlı telaşını izlemek, kafe bahçesi gibi bir köşede kahveni yudumlarken destinasyonda yapacağın aktiviteleri düşünmenin hazzı ya da ev konforunda bir yemek molası vermek güzel olmaz mıydı?

Başka bir deyişle evinizin konforunda gerçekleştirilen bu tarz aktiviteler hem zamanın daha kaliteli geçmesine hem havalimanında daha keyifli vakit geçirmenize katkı sunmaktadır.

Biz de bunları hayal ederek İzmir’e yapacağımız aktarmalı uçuşumuz için İstanbul Havalimanını tercih ettik. İlgi alanım olduğu için yeni havalimanlarında bulunmayı çok seviyorum. Bize yeni bir deneyim olan İstanbul Havalimanını da merak ediyordum. İstanbul Havalimanı Türkiye’nin en büyük havalimanı olmakla birlikte Avrupa hava trafiğine de büyük bir katkı sunmaktadır.

İstanbul Havalimanı’nda vakit geçirmek için alternatiflerimizi araştırırken IGAPASS hizmetine denk geldik. IGAPASS’in tam da bizim isteğimize uygun bir hizmeti olan IGA Lounge’u denemeye karar verdik. Amacımız aktarma uçuşumuzun saatine kadar IGAPASS’in özel alanında keyifli ve konforlu bir deneyim yaşamaktı.

IGA Lounge; uçuş sınıfınızın bir ayrımı olmaksızın iç hatlar ve dış hatlarda konforlu hizmeti ile size birinci sınıf bir deneyim yaşatmakta. Sizlere bu deneyimi yaşatmak için güler yüzlü personeller, konforlu bir alan ve eğlenceli seçenekler mevcut.

IGAPASS LOUNGE – İç Hatlar

Nitekim bu düşünceler ile IGA Lounge’un önüne gelmiştik bile. Artık içeriye geçip bu alanı keşfetmek için her şey hazırdı. Öncelikle çantalarımızı bırakarak koltuklara tam anlamıyla gömüldük. Çünkü rahat bir koltuğun tadı tam da böyle çıkar. 😊 Renkli aurasıyla hazırlanmış ferah ortamda her şey misafirlerin konforu düşünülerek oluşturulmuştu. Biraz dinlenip sunulan lezzetleri keşfe çıktık.

ANA BÖLÜM

IGA LOUNGE – Ana Bölüm

Ana ve ara öğünler, kırmızı-beyaz et, vejetaryenler için yiyecekler, salatalar, tatlılar-meyveler, alkollü-alkolsüz içecekler, kahve-çay gibi oldukça fazla seçenek misafirlerin beğenisine sunuluyor.

Meyve & Tatlılar
Salata bar
Alkollü & alkolsüz içecekler

YEMEK

Biz tam da öğle vakti orada bulunduğumuz için güzel bir öğle yemeği yedik. Ana yemekler çok lezzetliydi ve içli köfteler & sarma apayrı bir övgüyü hak ediyor, çok leziz bir deneyimdi. Çalışanlar lounge içerisindeki hijyen kurallarına dikkat ederek çalışıyorlar. Ayrıca birçok bardak, tabak incelemesinden sonra bu hijyeni tüm alanda korumaya özen gösterdiklerini de görmüş olduk.

Köfte
Sarma

IGA LOUNGE – TATLI & KAHVE

Biz öğle yemeğimizi yerken aklım altın sarısı renginde hazırlanmış baklavalarda kalmıştı bir kere. Bu görsele daha fazla kayıtsız kalamayarak rotamı baklavaların olduğu bölüme çevirdim. Tadı oldukça lezzetliydi ve formumu korumayı bir anlık bıraktım. Galiba bir anlık değildi bu durum bir süre daha devam etti :DD

Baklava

Bu lezzetin üstüne kişinin isteğine bağlı olarak alkollü-alkolsüz içecekler tercih edilebilir. Ben tam bir kahve sever olduğum için soluğu kahve bölümünde almıştım bile. Türk kahvesi seçeneği aklımı çelse de espressonun karşı konulamaz tadını düşünerek makineyi çalıştırdım. İşte oradaydı. Konforlu koltuğuma kahvemle birlikte otururken Elif’in kahveleri tamamlayıcı olarak getirdiği tiramisular ile eridik, bittik 😀

Kahve keyfi ve tiramisu

IGA LOUNGE ALANI

Hiç bitmesini istemediğimiz bir deneyimin artık sonlarına geliyorduk. Çünkü lounge alanı içerisinde uçuş bilgimizi takip ediyorduk. “Uçuş Kapısına Gidiniz” yazısı ise bizim uçağımız için ekrandaydı. Son bir kez IGA Lounge içerisinde gezinerek ortamın güzelliğini hafızamıza kaydettik 😀

IGAPASS LOUNGE – Sanat
IGA LOUNGE – Sanat

BUGGY SERVİSİ

Artık biniş kapımıza gitmemiz gerekiyordu. Daha öncesinden “Buggy” için görevli ile konuşmuştuk ve “Buggy” geldiğinde yola düştük.

Buggy; havalimanı içerisinde araba ile biniş kapısına ulaşımınızı sağlamak amacıyla IGAPASS tarafından sağlanan bir hizmet. İşin bu amacını bir tarafa bıraktığımızda ise bizi havalimanında “sightseeing” tura çıkarmış bir araç gibi mağazaların önünden, yolcuların arasından geçerek eğlenceli bir deneyim ile biniş kapısına ulaştık. Böylece havalimanında geçireceğimiz zamanı kendimize ayırarak uçağa yetişme kısmıyla IGAPASS’in ilgilenmesine izin verdik.

Artık biniş kapısına gelmiştik, bu noktada bu konforu bırakmak gerçekten zor olsa da İzmir bizi beklerdi. O nedenle IGA’ya veda ederek uçağımıza bindik.

Bu yazı ile bir kez daha IGA Lounge’un güler yüzlü personellerine ve konforlu & eğlenceli bir havalimanı deneyimi yaşatan IGAPASS yönetimine teşekkür ediyor, farklı bir seyahatte görüşmek dileğiyle diyoruz.

IGAPASS ile ilgili tüm detaylara ulaşmak için igapass.com linkine tıklayabilirsiniz. En kısa sürede bu keyifli ve konforlu deneyimi tecrübe etmeniz dileğimizle 🙂

Bu deneyim ile ilgili hikayelerimize göz atmak ya da Istanbul hakkında okumak için Instagram profilimize ve Istanbul yazımıza bakabilirsiniz.

Belki dunyayigezerken sizinle de karşılaşırız…